Cat's Gourmet Kitchen
Pages
Home
Showing posts with label
Chinese
.
Show all posts
Showing posts with label
Chinese
.
Show all posts
Wednesday, 30 April 2014
紅油炒手 Dumplings in Chilli Oil
最近兩次出街食上海野都有叫紅油炒手
第一次係辣椒油湯加雲吞, 一睇個樣已經心之不妙, 雲吞淡而無味, 個湯雖然有好多辣椒粒但係依然係唔辣, 一啲都唔正宗
第二次食就正宗得多, 仲加咗好多青瓜絲同麻醬試圖中和啲辣味, 但係依然係辣到飛起, 就算用茶沖沖都係辣到食唔到
既然係出面食唔到啱自己口味, 咁就要自己出手煮啦!
Read more »
Wednesday, 16 April 2014
杞子雲耳滑雞煲仔飯
杞子雖然唔係咩名貴食材, 不過佢既營養價值非常高
杞子含有豐富的枸杞多糖、脂肪、蛋白質維他命B1、維他命B2、維他命C、維他命E及多種微量元素,有助提高身體的免疫力
而當杞子遇上...
菊 花:加強明目功效,又能緩和杞子燥性
紅 棗:加強健脾養血功效,尤適合血虛人士
圓 肉:加強養血安神功效,尤適合血虛失眠人士
玫瑰花:可疏解肝氣,又能美容祛斑,活血調經
Read more »
Friday, 11 April 2014
咕嚕肉 Sweet and Sour Pork
唔知點解啲鬼佬好鍾意食sweet and sour pork 同honey chicken, 每次去餐廳同food court都例牌叫到人食, 可能因為係炸野同啖啖肉啦
老公都好鍾意食, 不過當佢見到我呢碟第一句就話點解唔係炸既???
Read more »
Thursday, 10 April 2014
鐵鑄鍋雲吞雞
沙鍋我就無, 鐵鑄鍋就一大堆
邊樣好味d我就無硏究過, 但係我覺用staub煲湯比高速煲更入味
只係煲大半個鐘已經好似煲左兩三個鐘咁, 好適合我呢d放咗工要煮飯既偽少奶奶用
承傳咗爸爸既絕技, 我包既上海雲吞都算睇得又食得, 老公仲話呢個係我既signature dish!
Read more »
Tuesday, 18 March 2014
蒜蓉粉絲蒸開邊蝦
以前我好怕蒸野, 一來要用個大鑊, 放咗個鑊係爐面基本上其他爐頭都用唔到
二來煮好之後勁多蒸氣, 拎隻碟出黎既時候成日都辣親手(<---好明顯我唔係主婦)
不過自從學識用LC buffet做無水蒸之後, 煮蒸既餸菜係多咗
而且蒸餸唔使落油, 功夫又唔多, 真係健康又方便
Read more »
Monday, 10 February 2014
酸辣湯麵 Shanghainese Hot & Sour Soup
有時老公出街食飯, 試過d咩好食, 又或者見到餐牌幅圖好靚就會問我識唔識煮呀, 可唔可以下次煮畀佢食
老公真係太睇得起我, 但係我又衰, 成日都唔記得煮, 搞到佢個wish list越來越長
酸辣湯係我地每次去食上海野都一定會叫, 通常一碗要成5,6蚊, 今次煮咗一大鍋都只係10蚊到, 加個上海麵就可以當正餐咁食
老公仲清晒成鍋, 一滴都冇剩!
終於可以係個wish list到删走酸辣湯啦啦啦...
Read more »
Wednesday, 15 January 2014
鯉魚椰汁年糕
太可愛!實在係太可愛啦!
上次返香港行過上海街見到有鯉魚模就忍唔住買個返黎玩下
等咗幾個月終於可以用佢啦!
噚日捉住老公要佢陪我玩, 每人整3條
嗰條搽咗唇
膏既就係老公既傑作啦
Read more »
Tuesday, 7 January 2014
香辣可樂雞柳 Cola Chili Chicken
由於買唔到罐裝可樂, 於是就買咗枝2L返黎
原味既太甜所以我地已經戒飮咗好耐
正當我諗緊點消滅佢好
我:整可樂雞翼都好喎
老公:咩你今晚唔係整雞翼咩?
我:唔係呀, 今晚整雞肉
老公:哦...即係你仲可以買雞脾,雞胸同雞腳...
Read more »
Monday, 2 December 2013
台式鐵板豆腐 Taiwanese style tofu on hot plate
星期六一早起身第一時間就係去敗咗個廚房新玩具返黎
雖然唔係LC, 不過佢都係cast iron黎架
燒熱咗個鐵板, 一放啲材料上去聽到吱吱聲就特别興奮
老公又超愛我依個新菜式, 一路食一路話好味
但係又驚第二日唔夠帶飯, 又想食但又敢唔食晒, 超搞笑
Read more »
Tuesday, 5 November 2013
臘腸炒小棠菜 Baby Bok Choy with Lap Cheong
秋風起食臘味
除咗食臘味煲仔飯同生糯米飯之外, 仲可以試吓臘腸炒小棠菜
臘腸本身已經有好多油, 所以炒既時候唔需要落太多油
加番條菜感覺上健康d, 罪惡感都少d
不過始終臘腸係加工食品, 所以小食多滋味啦!!
Read more »
Tuesday, 29 October 2013
菠蘿炒飯 Pineapple Fried Rice
泰式菠蘿炒飯就食得多, 之前都有煮過
不過西式煮法就係第一次
見到超市雜誌介紹又好似幾靚咁
Read more »
Thursday, 24 October 2013
椒鹽豆腐粒 Salt & Pepper Tofu
好邪惡既一碟小菜呀!!
其實用煎既方法都得既,不過之前炸過野有油剩,
兼
且可以同媽咪鍋養下鍋
加上老公又鍾意食煎炸香口野
所以炸就炸啦, 間唔中肥一次都冇所謂啦
Read more »
Wednesday, 23 October 2013
生菜包 San Choy Bow
大家平時食生菜包係放咩餸嫁?
今次搞搞新意思, 放上雞肉碎,芽菜同米粉, 食既時候再點上青檬汁
感覺好清新, 好適合夏天食
Read more »
Tuesday, 15 October 2013
魚粥 Fish Congee
Sydney既天氣好恐怖,一個星期可以經歷晒四季
今日20度,聽日35度,後日又可以得返14度
搞到我既感冒一直都唔好
原本買咗魚柳返黎整糖醋魚,但係我已經冇精神搞咁多野,最後決定煲粥就算啦
Read more »
Monday, 14 October 2013
螞蟻上樹 Ants Up the Tree
螞蟻上樹係一道四川
名菜
,香辣惹味,好適合送飯
老公一見到咁多辣椒就以爲我煮泰式
仲叫我下次試下用辣豆瓣醬煮泰式炒飯,唔知得唔得呢?
Read more »
Thursday, 10 October 2013
松子粟米炒雞粒
材料:
松子 100g
粟米 300g
雞肉 200g
Read more »
Friday, 23 August 2013
無水蒸魚
細細個我就已經好鍾意食魚
曾經豪言大個要嫁個賣魚佬
,
咁我就可以日日有魚食
!!
Read more »
Monday, 19 August 2013
鴛鴦飯 Yin Yang Rice
最近食得太多野啦
大家既
tummy
都不斷變大
,
好似有咗幾個月咁
再唔節制吓就真係要
買過晒
d
褲
Read more »
Tuesday, 13 August 2013
北菇滑雞飯
第一次
用
LC
煮飯大
成
功
真係可以煮到粒粒分明
,
而且重有飯焦
兩個人差唔多食晒兩杯
米
,
雞
肉
又滑
落埋煲仔飯豉油就真係人間極品
Read more »
Wednesday, 31 July 2013
無水蒸雞翼
身處係落後南半球既我
終於都一嘗無水蒸既威力
其實平時我好少蒸野
因為我d鑊唔夠大, 隻碟同個鑊差唔多大細,
加埋倒汗水,拎出黎個時都好呢hea
Read more »
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)