三絲炒年糕就煮得多, 韓式炒年糕就真係第一次
老公平時對年糕麻麻地, 不過今次就超鍾意, 因為佢最鍾意食辣, 愈辣愈好
難為我一路食一路留汁, 仲要加茄汁溝淡
材料:
長型年糕 300g
雞肉 200g
高麗菜 100g
紅蘿蔔 1條
韓國年糕辣椒醬 1包
做法:
1. 先用水煮淋年糕, 瀝乾備用
2. 雞肉煎至金黃色, 加入軟身高麗菜&紅蘿蔔炒至軟身
3. 加入年糕&醬炒勻即可
材料:
大虎蝦 8隻
蒜頭(略拍)3粒
薑 4片
粉絲 1扎
醃料:
紹興酒 2湯匙
生粉 2茶匙
汁料:
蠔油 2湯匙
老抽 2湯匙
做法:
1. 虎蝦剪去頭頂閃電位、腳仔,挑去蝦腸,印乾水份,用醃料醃10分鐘
2.
粉絲浸凍水30分鐘,然後用水煮1~2分鐘,隔去水份
3. 以半煎炸方式炸香蝦碌,用廚房紙吸油
4.
於鍋中下油,加入蒜頭、薑炒香,加蝦碌爆炒,下粉絲和汁料即可
雖然我好鍾意煮野食
但係有時煮到冇曬新意, 都會出街食攞吓靈感 (其實只係偷懶唔想煮)
上星期五原本打算去食ribs, 上網見到佢啲圖鬼咁吸引, 一心諗住放工去食
點知啲雨愈落愈大, 又驚冇位泊車, 又驚去到會冇位
咁唯有自己整啦
醃就一定醃唔切,所以買現成就算
所有野放曬入焗爐, 半個鐘就食得
用咗新敗既籃放啲chips, 即時有種係餐廳食既感覺