Pages

Thursday, 14 March 2013

韓式炒年糕


三絲炒年糕就煮得多, 韓式炒年糕就真係第一次
老公平時對年糕麻麻地, 不過今次就超鍾意, 因為佢最鍾意食辣, 愈愈好
難為我一路食
一路留汁, 仲要加茄汁溝淡

材料:

長型年糕 300g
雞肉           200g
高麗菜    100g
紅蘿蔔    1條
韓國年糕辣椒醬 1包

做法:
1. 先用水煮淋年糕, 瀝乾備用
2. 雞肉煎至金黃色, 加入
軟身高麗菜&紅蘿蔔炒至軟身
3. 加入年糕&醬炒勻即可

Thursday, 7 March 2013

薑蔥粉絲蝦煲




材料:



大虎蝦   8



 蒜頭(略拍)3



  4

粉絲 1

醃料:

紹興酒  2湯匙

生粉      2茶匙



汁料:



蠔油  2湯匙



老抽   2湯匙



做法:



1.             虎蝦剪去頭頂閃電位、腳仔,挑去蝦腸,印乾水份,用醃料醃10分鐘



2.            
粉絲浸凍水30分鐘,然後用水煮1~2分鐘,隔去水份



3.             以半煎炸方式炸香蝦碌廚房紙吸油



4.            
於鍋中下油,加入蒜頭、薑炒香,加蝦碌爆炒,下粉絲和汁料即可























Wednesday, 6 March 2013

Easter Cupcake


噚晚同媽媽傾電話, 佢係facebook見到我啲食物相就話我煮得幾好喎
不過呢........
蒸扇貝就唔夠多蒜粒, 粉絲就應該先用熱水煮吓
蘿白糕d蘿白煮得唔夠諗
Pizza就有點兒那個 (唔係我整呀 不過真係好好味, 正所謂人不可以貌相)
薑真係愈老愈辣, 一睇就知問題出咗係邊
睇黎我都要
煮多十年八年先可以成為真正既煮婦

不過呢........

媽媽問cupcake上面嗰隻係咪豬
媽呀!!! 你有見過復活節用豬做裝飾嗎??
咁綠色嗰啲係咩??
草草呀!! 唔似咩



d字印得唔清楚


睇黎m&m唔太適合扮easter egg, 不過今日已經係Aldi買咗mini easter eggs, 要再整多次先得



Tuesday, 5 March 2013

Homemade Ribs



我好鍾意煮野食



但係有時煮到冇曬新意, 都會出街食攞吓靈感 (其實只係偷懶唔想)



上星期五原本打算去食ribs, 網見到佢啲圖鬼咁, 一心諗住放工去食



點知啲雨愈落愈大, 又驚冇位泊車, 又驚去到會冇位



咁唯有自己整啦



醃就一定醃唔切,所以買現成就算



所有野放曬入焗爐, 半個鐘就食得



用咗新敗既籃放啲chips, 時有種係廳食既




Friday, 1 March 2013

青木瓜沙律 Papaya Salad with Chargrill Beef (som tum)


近幾年多咗好多celebrity chef 同cooking competition
食譜書就愈出愈多, 圖畫精美, 又話保證成功
搞到我次次經過bookshop 同 newsagent 都要放低幾兩銀
老公成日都話你買咁多煮唔煮得曬
你咪理我啦,有得食你就食
為免有人投訴, 有日拎起本thai cookbook
最後一頁教Papaya Salad, 有一頁又教Chargrill Beef
一於兩樣都煮曬, 好好利用個幾兩銀

Papaya Salad

材料:
青木瓜 半個

小蕃茄 6個

辣椒
蒜頭 3 瓣

花生

魚露

青檸 一顆  

棕櫚糖

蝦米

做法:
1. 青木瓜刨絲
2. 先放蒜頭入陶臼搗碎, 再依序搗辣椒, 之後再加入花生搗碎
3. 放入蝦米繼續搗
4. 放入棕櫚糖, 搗勻後, 再加入青檸汁,魚露 (自己慢慢試味)
5. 最後加入青木瓜絲, 邊搗邊用湯匙攪伴, 使所有材料均勻入味, 即可

Chargrill Beef

用魚露&青檸醃Rump Steak / Scotch Fillet 三小時以上, 再用grill pan 煎熟即可