Pages

Monday, 13 February 2012

豉油王炒麵 Chow Mein



每次返香港都要去街市食白粥 ,腸粉, 炒麵
白粥3蚊, 腸粉同 炒麵都係6蚊, 又抵又好味, 絕對唔差過d連鎖店, 最重要係係澳洲食唔到d咁地道既野!!

材料:
熟麵餅    150g
蔥            隨意 (切段)
火腿        隨意
芽菜 
      隨意

調味料:

老抽        2湯匙

生抽        1.5茶匙

糖            少許

做法:              
1. 用滾水將熟麵餅攪散,瀝乾水份    
2. 熱鑊落油,用猛火將麵慢慢烘乾,然後加入調味料,將麵上色上味,最後加入火腿,芽菜同蔥略炒,即可      
           




Monday, 6 February 2012

印尼炒飯Nasi Goreng




材料:



二杯米煮成飯

雞肉粒    300g


            1隻

蕃茄        1個(切粒)



色豆適量



炸乾葱適量





調味料:

蒜蓉



洋葱一隻切片

蝦醬1 茶匙



Kecap Manis 1 湯匙



生抽2 湯匙

芫茜子粉1/2茶匙



1/2 茶匙





做法:

1. 先醃雞肉,
落鑊炒熟, 取出待用



2. 另起鑊爆香洋葱, 放入調味料
加入色豆,蕃茄飯,炒至飯粒鬆散


3. 將雞肉回鑊,兜炒片刻



4. 上碟, 灑上炸乾葱, 放上煎蛋,即可


Monday, 16 January 2012

big Breakfast



每當我心情好而雪櫃又有剩餘物資既時候,我就會整個Big Breakfast
唔知大家有冇食早餐既習慣呢?
以前讀書嗰時日日都有豐富既早餐食
媽媽仲會早起同我煮埋lunch帶返學食
依家就要自己買又或者honey會準備個簡單早餐等我呢個唔到最後一分鐘都唔起身既我食 :)



Wednesday, 11 January 2012

韓式烤牛肉 Beef Bulgogi


好多時出街都會叫beef bulgogi,個汁撈飯超好食
估唔到原來咁易整,15分鐘就煮好,仲食到要添飯

材料:
肥牛           400g
芽菜           100g
洋葱           1個
胡椒           少許
蒜蓉           1茶匙   

醃料:
bulgogi marinde 100g
麻油                    少許
粟粉                    少許

汁料:
雞湯 100ml

做法:
1. 肥牛醃10分鐘
2. 先炒香洋蔥, 再落芽菜同其他材料
3. 炒好後將洋蔥同芽菜推堆一邊,然後放入肥牛炒至金黃
4. 放入雞湯, 蓋上滾3分鐘,即可

Tuesday, 3 January 2012

婚宴場地Confirmed






今日終於畀咗一期deposit!! 咁又settle咗一樣野啦



而我地既期就鐵定係今年(之前一直都係講下年,依家就要講今年啦!!) 十月七日!!!!



話快唔快, 話耐唔耐,仲有278日就到我地既大日子