Pages

Wednesday, 23 May 2012

齋腸&蝦腸


唔好睇佢樣衰衰,又冇汁咁
一捲完即刻食嗰吓
O.M.G.
又熱又滑又軟
估唔到原來腸粉好易整, 不過就好哂時間, 整一條幾分鐘, 食就半分鐘
等我weekend再整過, 下次要加埋甜醬同麻醬先得

Monday, 21 May 2012

我的第一朵蘭花


好開心呀!! 我既cake decorating course已經上左一半
而呢朵蘭花就係我第一件完成品
雖然同老師整既差好遠,不過第一次都算合格啦
今堂仲學咗雞蛋花,都幾易嫁, 因為整得靚(自己覺得), 所以覺得今堂最好玩
等我下星期上埋色再畀大家睇啦

Monday, 23 April 2012

急性風癩


基本上黎咗澳洲後每年我都會大病一次,希望今次係今年既唯一一次啦
因為噚日我真係有一刻以為我會死....
不過又因為甘令我認識到風癩依個病
事源噚朝11點正準備出街食野,突然間周身痕,搭lift時見到塊面好似畀蚊咬到腫左一塊塊
所以就返上樓淋身,再照鏡時見到成面同身都又紅又腫,超恐怖
我驚到喊起上黎,Honey就話帶我睇医生,我就話要去Hospital
去到半路我開始睇唔到野,所有野都变到越來越白,又听唔到,作嘔同呼吸困難
我地兩個都好緊張,仲觉得我會死
一去到医院,我自己打開門落車之後就暈左,醒返後就發現係張病牀到
做咗一大堆檢查,抽血,量血壓,血糖,check咗個心,食咗藥,又吊咗包鹽水
留咗兩個鐘医生話我冇野就走得
點知食完lunch後就好返lu

P.S. 風癩個風係解佢擴散得好快, 好似我咁由生到暈前後都只係45分鐘, 所以係同吹風冇關!!

Friday, 20 April 2012

豪華版早餐


早餐真係好重要,唔食既話好似周身唔自在
不過
食早餐真係一個習慣嚟,如果你唔係細細個就食開
大個咗請你都食唔落
前一晚預備咗egg salad同tuna salad, 再加啲生菜
完都覺得自己健康咗

Tuesday, 17 April 2012

黑仔日


正所謂十指痛歸心, 噚日我先傷手指又傷腳指
朝早係公司經歷咗有史以來最嚴重既papercut 之後
夜晚又畀蚊咬到隻腳指公腫曬
最可惡係honey話我injure佢都好慘ga,因為佢要洗碗...........

今日個傷口好似腫咗咁,睇嚟今個星期都有excuse唔洗洗碗lu